انواع کلاه گیس وارداتی ، کلاه گیس یا کاشت مو ؟
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

انواع کلاه گیس وارداتی ، کلاه گیس یا کاشت مو ؟ 

 

افرادی که تمایلی به استفاده از کلاه گیس با الیاف مصنوعی ندارند می‌توانند از روش‌های دیگری مثل ترمیم مو بهره ببرند. در این روش موهای طبیعی انسانی روی پوست سر یا تارهای موی خود فرد با گره زدن ثابت می‌شود یا الیافی مثل تور را روی سر می‌چسبانند و موها را به آن گره می‌زنند. مزیت ترمیم مو این است که در شرایطی مثل باد، طوفان و در استخر و هنگام ورزش، فرد دیگر نگران جدا شدن موها از سرش نخواهد بود ولی این روش اشکالاتی هم دارد. از آنجا که موهای گره زده شده رشدی ندارند ولی موهای خود فرد رشد می‌کنند، بعد از مدتی موها ظاهر نامناسب و نامرتبی پیدا خواهند کرد و لازم است به فردی که موها را ترمیم کرده، مراجعه شود تا آن‌ها را مرتب کند. یکی از اشکالات دیگر این روش این است که اگر موهای اضافی به موهای خود فرد وصل شده باشد، تار مو به علت وزن اضافی‌ که به آن تحمیل شده، دچار کشیدگی می‌شود و امکان دارد باعث آسیب به ریشه و کم‌پشتی دائمی موها شود. اینکه برای هر شخص چه روشی مناسب است، به سلیقه و شرایط زندگی او بستگی دارد. 

 

 

 کلاه گیس وارداتی

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه و تجربه  ۳۵ سال واردات کالا از کشور چین یکی از مواردی که قادر به وارد کردن آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 





:: برچسب‌ها: آشنایی با انواع کلاه گیس , انواع کلاه گیس , انواع کلاه گیس طبیعی و مصنوعی , کاشت مو یا استفاده از کلاه گیس , کلاه گیس وارداتی , واردات انواع کلاه گیس از چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: